Що вполював «Таємний покупець» у місцевих крамницях
Акція «Таємний покупець» проходила у Володимирі-Волинському вже вдруге.
Цьогоріч це відбувалося з 1 по 9 березня. Як повідомили у ФПП "Бізнес-центр", метою даної акції є визначення якості обслуговування у нашому місті.
Загалом було охоплено 15 торгівельних закладів, серед яких - крамниці з посудом, спортивним та дитячим одягом, магазини де можна придбати все для рукоділля і продукти харчування.
В якості «таємних покупців» виступили жителі нашого міста, різного віку та соціального статусу, які попередньо пройшли інструктаж та контрольний тест для визначення їхньої готовності у ролі «таємного покупця».
Критерії за якими проводили оцінку «таємні покупці» це – оточення клієнта, персонал, робота продавця-консультанта і загальні враження від візиту.
Що ж показали результати? Звичайно були і позитивні і негативні відгуки. Переважно біля усіх магазинів територія була чиста, присутній графік роботи, але лише в 1-му із 15-ти магазинів у продавців були бейджі.
У більшості випадках, покупець не відчував себе потрібним та був змушений першим звертатися до покупця за порадою та допомогою. Але, є і такі магазини, які приємно вразили.
Тож «таємні покупці» після акції підготували кілька порад для продавців та власників крамничок.
Отож, обов’язково щоб продавець першим вітався з клієнтом, щоб був завжди привітним, а в закладах торгівлі звучала музика. На їхню думку ці маленькі нюанси можуть покращити настрій потенційного клієнта та залучити більше постійних покупців.
У ФПП "Бізнес-центр" надіються, що результати даної акції допоможуть підприємцям покращити сферу обслуговування у нашому місті, здобути постійних клієнтів та збільшити свій дохід.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром