Волинський депутат Олексій Панасюк стверджує, що 30% від розмитнення авто йде на рахунки підозрілих фірмочок

28 Липня 2017, 11:15
10653

Більше місяця триває історія волинського депутата, громадського діяча Олексія Панасюка із розмитненням автомобіля.

З його слів, усе через те, що він відмовився розмитнити автівку через фірми, які пропонують такі послуги на митниці «Ягодин».

Його думки з цього приводу – із перших вуст опублікував сайт Перший.

«З кожного автомобіля, який розмитнюється, 30% йде на рахунки фірмочок, які зареєстровані на якихось там островах. При в'їзді на нашу територію докумети міняються ще на польській стороні, щоб зменшити вартість автомобіля, і сплатити менше мито. Це формально так, бо насправді людина платить ті ж гроші, тільки фірмам.

Встановлюється ряд перепон, що краще заплатити, аніж займатися самому. Я тиждень пересікав кордон, два тижні розмитнював і другий тиждень ставлю на облік.

При перетині кордону є різні черги. Одна з них – «на фірму», яку  ти проходиш без проблем. А є інша черга, коли ти хочеш розмитнити сам. Тебе спеціально тримають на мосту 5-6 годин, бо на самій митниці тебе можуть протримати максимум 4 години. Усе робиться спеціально, щоб «вбити» людину. Згодом мені довелося писати заяву, чому я залишаю автомобіль на митниці. Спочатку я вказав, що не працює база, яка дійсно не працювала через вірус «Пєтя» як і банки, потім довелося переписувати заяву, в якій я написав, що не маю при собі достатньо коштів, щоб оплатити розмитнення, бо сподівався розрахуватися карткою. Мені погрожували, казали, що я звідси «полізу рачки і машину не заберу». Наступного дня мені таки вдалося забрати машину.

На митниці я взагалі почув фразу, що я шостий за останній рік, хто хоче розмитнити автомобіль самостійно.

Я тоді прикинув, скільки грошей йде повз офіційну касу. Скільки доріг було б зроблено за ці надлишкові кошти від митниці. Кожного дня більше сотні автомобілів розмитнюється на волинській митниці. В середньому розмитнення вартує 5 тисяч доларів.

На внутрійшній митниці теж була «карусель». Казали, що авто я не розмитню, сертифікат не візьму. Я надав оригінальні документи на авто, САДи.  Якби САДи діяли не лише в Європі, а в Україні, то оця проблема із сплатою 30%, зникла. Але нашим митникам, в особі головного митника країни, це не вигідно.

Врешті-решт авто я розмитнив.

Тепер триває історія із взяттям автомобіля на облік. У сервісному центрі Нововолинська, колишньому МРЕО, кажуть, що сертифікат, який видала ковельська фірма, недійсний, мовляв, ця фірма не має права взагалі їх видавати. Але якщо вона незаконно діє і нею досі не зацікавилися правоохоронні органи, то це не до мене питання!!! Я впевнений, що послугами цієї фірми скористався не я один, заплативши 2,5 тисячі гривень. Я трохи наробив шуму, звернувшись до обласного керівництва сервісних центрів, і нарешті дочекався дзвінка, що начебто можу зареєструвати машину.

Лише по телевізору показують, як усе зробити за 15 хвилин. Бо насправді розмитнення і взяття на облік авто – це чорт знає що!

Не на іноземних номерах треба їздити, піднімаючи економіку чужої держави!!! А зібратися усім і домогтися права на законне розмитнення авто, на нижче мито, на прозору та швидку процедуру!!!», - висловив свою позицію Олексій Панасюк.

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024