(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-96099324-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Працівники володимирської автостанції вражають своїм непрофесіоналізмом та хамовитістю, - городяни

16:45 10.01.2018
3865

Користувачі соціальних мереж знову скаржаться на працівників Володимир-Волинської автостанції.

Цього разу, приводом для непорозумінь став куплений за всіма правилами квиток у касі попереднього продажу. Проте, навіть це завадило юній володимирчанці вчасно виїхати у потрібному напрямку.

Про цей випадок на своїй сторінці у Фейсбук написала мешканка Володимира-Волинського Інна Кожемяко.

«Касири Володимир-Волинської автостанції вражають своїм непрофесіоналізмом та хамовитістю. Сьогодні моя донька не могла сісти в автобус до Варшави по квитку, який придбала в касі попереднього продажу, так як виявилося, що касир продав зайвий квиток (продала і забула внести в шляховий лист, при тому як вияснилось мала право продати тільки на цей рейс 2 квиточки, а продала 3).

При посадці виявилося, що місць немає. Добре, що був власник автобуса, який почав шукати вихід, дочекався слідуючого автобуса на Варшаву (пощастило, що різниця була у 15 хв. ). Місця були, лишилось тільки обміняти квиток (пішов в касу, про це ж повідомив касира). І що ви думаєте, легко це було зробити???? При сварці в пів години, ледве вдалося обміняти квиток на інший автобус. Зібралась група касирів (3 людини), ображали, кричали, спілкувались ненормативною лексикою. Відповідь на питання одна - МОЖЕТЕ ЗДАТИ КВИТОК, ЯКЩО ЩОСЬ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ! Замість вибачень.

ШАНОВНИЙ ПАНЕ ДИРЕКТОР АВТОСТАНЦІЇ, НЕВЖЕ ВАМ ПОДОБАЄТЬСЯ ЯК ВАШІ ПІДЛЕГЛІ ОПУСКАЮТЬ ВАШ ІМІДЖ?» - йдеться у дописі.

Як пояснила в приватній розмові пані Інна, купували квиток 6 січня 2018 року, а їхала донька 9 січня.

Коментарі

Пасажир

18:11 10.01.2018

Користуюсь послугами перевiзникiв не один раз на тиждень,але такого хамства як на автостанцii у Володимирi-Волинському не зустрiчала!!! Цi так званi "контролери" якi крiм ненормативноi лексики нiчого незнають вже ДIСТАЛИ!!! Кожна друга то ще й з перегаром !!! Штовхаються !!! Особисто в мене такий був випадок ,що я впала пiд колесо автобуса!! Але виникаэ одне запитання: - Що це за професiя яку оплачуэ наскiльки я розумiю держава????

Галина

21:49 10.01.2018

я теж просто в шоці з їхнього хамства.
і там не тільки контролери з перегаром..там і начальник такий як вони.
ніде немає управи на цих людищь.

Наталя Положевець

22:33 10.01.2018

Я

кий шофер платить контролерам,то вини закривають очi.

Віка

16:22 11.01.2018

Ще ні разу з цієї автостанції не виїхала нормально!!! То квиток не на той рейс, то квиток продали,а автобус поїхав! При розбиранні тих чи інших непорозумілих ситуацій чуєш у свій адрес лише ХАМСТВО!!!!!

Наташа

20:11 11.01.2018

Рідко буваю на цій автостанції, але також доброго слова неможу сказати.Спілкуватись невміють як касири так і контролери одне хамство.

валентина

16:29 12.01.2018

так,мала проблеми з тими невігласами

олександр

20:58 12.01.2018

хотивби почути думку мера про ситуацию

юлія

09:37 13.01.2018

Та в них навіть запитати нічого неможна, одразу ж кидаються, як касири, так і контролери.....
Хами , нелюди, сволота

юлія

09:42 13.01.2018

Одного разу була свідком неприємної ситуації.
Старенькому дідусеві стало зле(напевно, щось з серцем) то контролер замість Того, щоб до нього підійти, допомогти, хочаб викликати швидку, обізвала його ,,алкашом,, і ще сказала,, пити меньше треба,, ... Погань така.

юлія

09:47 13.01.2018

А сама контролерша, доречі, далеко не огірочок була...

22 червня
Сьогодні
Вчора
20.06.2018
19.06.2018
18.06.2018
17.06.2018
16.06.2018
15.06.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин