(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-96099324-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Володимирчани нарікають, влада пояснює: чому у Володимирі заасфальтували лише половину вулиці

10:05 14.03.2018
293

«Заасфальтували лише половину вулиці», – саме такими словами розпочинаєтьс пост обурення, який був опублікований в одній із спільнот Володимира-Волинського.

«Доброго дня! Оцініть, будь ласка, заасфальтовану вулицю Щоголіва в місті Володимир-Волинський. Міський голова прозвітував за 2017 рік, в переліку є інформація і про нашу вулицю, але на жаль, це не зовсім відповідає дійсності, оскільки роботи зроблені тільки на одній стороні, а інша далі тоне в болоті…так виглядає 30 років стабільності. І якщо хтось подумає, що просто не встигли доробити і зроблять в 2018 році, то ні, нас в планах немає.» – цитує дописувача соцмереж видання БУГ.

Віктор Фіщук розповів, що вже другий рік практикують співучасть мешканців вулиці в ремонті доріг. Жителі вулиці, які об’єднуються в комітети, самостійно виготовляють проектно-кошторисну документацію отримують певну перевагу перед іншими вулицями.

“В минулому році ми розпочали співпрацю з вуличними комітетами, мешканцями вулиць, шляхом фінансової участі в ремонті вулиць. Така участь може бути абсолютно 100% з боку мешканців, або мінімальна у формі виготовлення проектно-кошторисної документації за кошт жителів вулиці.” – наголосив Фіщук.

Перший заступник Ярослав Матвійчук зазначив, що у 2017 році п’ять вулиць виготовили самостійно ПКД, а за міський кошт було проведено самі роботи. Вулиця Щоголіва у цьому списку була п’ятою. За словами заступника, міська влада не втручалася в цей процес. Люди самостійно шукали проектанта, щоб не вважали, що когось нав’язують. Управління ЖКГ надавало і надає консультаційні послуги, де є проектанти, як з ними сконтактувати та різні подібні моменти.

“По цій вулиці деякі жителі об’єдналися в комітет, визначилися яку частину будуть робити дороги. По цій другій частині, мабуть, жителі не долучилися до виготовлення документації. Вони запроектували, заплатили гроші за проект, принесли у міську раду. Якщо друга частина вулиці звернеться – вона стане в чергу після всіх вулиць, які вже є в черзі.” – додав Матвійчук.

Начальник управління ЖКГ пояснив як формується черга на асфальтування. Коли вуличний комітет виготовив проектно-кошторисну документацію, затвердив її у відповідних інстанціях, тоді по “вхідній даті” стає в чергу.

“Вулиця Щоголіва була п’ята в такій черзі. Нам вдалося її зробити і саме в таких межах, в яких був зроблений проект. Коли ми почали роботи, вже почалися “ходаки” – “а нам там ще 20 метрів дотягніть”. Як це 20 метрів? На площу передбачена кількість матеріалів, передбачена їх товщина, передбачена технологія вкладання. Це ж технічний нагляд за асфальтуванням дороги. Як це 20 метрів прокладіть? Тут (на відрізку, де зробили ремонт дороги – ред.) зменшити на пів сантиметра шар? Питаю в них: “Ви брали участь в проектуванні? – Ні! Є межа робіт передбачена по проекту. Все!” – прокоментував Віктор Фіщук.

Додамо, що цьогоріч жителі міста Володимира-Волинського та району багато скаржаться на поганий стан доріг в регіоні. Особливо ті вулиці, де йде ґрунтова дорога.



Коментарі
19 червня
Вчора
17.06.2018
16.06.2018
15.06.2018
14.06.2018
13.06.2018
12.06.2018
11.06.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин