Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Громадська активістка розповіла про ТОП-5 м’яких навичок, які забезпечать роботу мрії

11:30 29.06.2019
267

Голова Луцького осередку Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Фундація Регіональних Ініціатив» Уляна Кашепа поділилась переліком м’яких навичок, які сьогодні необхідні як для навчання й роботи, так і для особистого розвитку.

«Професійна успішність на 85% залежить від добре розвинених soft skills – «м'яких навичок», у яких – комунікаційні здібності, емоційний інтелект, вміння працювати в команді тощо. Їх ще називають «навичками майбутнього», оскільки вони будуть головним критерієм під час співбесід з роботодавцями до 2030 року. Тому для опанування ними ми вирішили на Волині провести ФРІ-табір «Soft Skills Camp», – стверджує Уляна.

Зі слів організаторки табору, це освітньо-мотиваційний табір для молоді 16-25 років, яких цікавить громадська активність, можливості саморозвитку, а ще бажання отримати чимало яскравих емоцій цього літа. Табір відбудеться з 23 до 27 липня 2019 року на березі Волинського озера поблизу села Дубечне Старовижівського району. Вартість участі – 400 гривень (харчування).

Для участі обов'язково потрібно заповнити анкету.

Дедлайн заповнення анкети: 30 червня 23:59.

Посилання на подію у Facebook, де можна ознайомитись з детальнішою інформацією про програму та тематику табору, також почитати правила та головні вимоги.

Отже, п’ять найважливіших м’яких навичок від голови «ФРІ Луцьк» Уляни Кашепи, які допоможуть знайти улюблену роботу:

  • Емоційний інтелект. Наскільки б розумною людина не була, їй все одно необхідно сприймати власні емоції та проявляти емпатію до інших. Для працівників ця навичка є гарантією успіху порозуміння, адже вони здатні поставити себе на місце колеги. Таким чином розвивають людей у ​​своїй команді, забезпечують атмосферу взаємоповаги, ​​дають конструктивний зворотній зв’язок і слухають тих, хто цього потребує. Щоб бути ефективним у будь-якій роботі, необхідно мати глибоке розуміння того, як наші емоції та дії впливають на оточуючих людей. Чим краще ми ставимося і працюємо з іншими, тим більш успішними будемо.
  • Взаємодія з людьми. Золоте правило: перш, ніж щось сказати, потрібно слухати, а ще краще — активно слухати. Активні слухачі не перебивають, підсумовують, підтримують розмову мовою тіла і повторюють те, що почули. Очевидно, при зустрічі діаметрально протилежних думок, створюються умови для формування конфлікту. Вони виникають якраз через невміння слухати один одного, аргументовано переконувати опонента та знаходити консенсус. Тому, розпочинаючи певну справу чи проект, необхідно бути впевненим, що команда має порозуміння і готова спільними силами працювати заради досягнення попередньо визначеної мети.
  • Вміння приймати рішення. Для молодої людини, яка перебуває на роздоріжжі, навичка ефективного і швидкого прийняття рішення може зіграти вагому роль на довгострокову перспективу. Вона потребує чіткого розуміння власної думки, потреб та врахування реальних життєвих умов. Часто ми ставимо недосяжні цілі, а потім ще й дивуємося, чому не спрацювало, в чому помилилися. Ще гірше, коли забуваємо врахувати думки тих, на кого наше рішення буде мати вплив. І щоб кожен наш вибір був зваженим та справедливим, необхідно розвивати у собі критичне мислення та емоційний інтелект.
  • Гнучкість розуму (мультизадачність, вміння швидко переключатися з однієї думку на іншу, фокус, абстрагування). У сучасному світі існує тисяча факторів, що відволікають та заважають виконувати продуктивну роботу: соціальні мережі, вірусні відео, проскролювання стрічки, і продовжувати можна довго. Мультизадачністю вже нікого не здивуєш, проте навичка збереження власного фокусу, певного абстрагування відіграє велику роль у збереженні особистого часу на виконання робочих завдань та дозволить виконати їх більш ефективно. Тут важливо згадати і про вміння креативити та поєднувати. Здавалося, монотонна робота якраз перешкоджає розвитку власної творчості, однак люди, які пропонують нові ідеї, креативні рішення, мають більшу ймовірність швидкого кар’єрного росту, а ніж ті, хто не впроваджує змін. Не дарма ж у тренд ввійшли так звані змінотворці.
  • Комплексне розв’язання проблем. Об’єднуючи усі попередні навички, зможете опанувати і комплексне розв’язання проблем, якщо не маєте проблем із тайм-менеджментом. Зважаючи на потік інформації, з яким необхідно вміти впоратися, час не на вагу золота, а вже на вагу плутонію. Ефективне керування часом як своїм, так і команди, допоможе бути готовими до будь-яких форс-мажорів, і при цьому не відчувати відчувати вигорання, адже ви ергономічно використовуєте найцінніший ресурс людства.
Коментарі
17 липня
Сьогодні
Вчора
15.07.2019
14.07.2019
13.07.2019
12.07.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин