Володимирчани боргують за «комуналку» більше 27 мільйонів гривень

01 Травня 2020, 13:30
Ярослав Матвійчук 4398
Ярослав Матвійчук

У четвер 30 квітня відбулась нарада заступника голови Волинської облдержадміністрації у режимі відеоселектору за підсумками опалювального сезону та підготовки господарства області до роботи в осінньо-зимовий період.

Участь у роботі наради взяли перший заступник міського голови Володимира-Волинського Ярослав Матвійчук, керівники комунальних підприємств та об’єктів соціальної сфери, які поінформували про хід підготовки міста до осінньо-зимових умов господарювання, а також керівництво Володимир-Волинської філії ПрАТ «Волиньобленерго», – інформують у міськраді.

Учасники наради спільно обговорили проблемні питання та намітили шляхи їх вирішення.

Так, для вчасного входження у наступний опалювальний сезон, забезпечення сталої роботи міського господарства підприємства комунальної сфери заздалегідь розпочали підготовку до роботи в осінньо-зимовий період.  

Фахівці КП «Володимир-Волинськтеплоенерго» та УВКГ активно виконують ремонт мереж та обладнання, проводять встановлення лічильників на тепло і воду. Відповідні роботи проводяться і в каналізаційних мережах, зокрема, за допомогою нового устаткування – каналопромивної машини, закупленої за кошти міста. Не припиняється підготовка й у  житловому господарстві. 

Перший заступник міського голови дав доручення УЖКГ перевірити, як проходить підготовка будинків в ОСББ та ЖБК, а управляючій компанії додатково наголошено про скошування трави біля багатоповерхівок.

Детальніше присутні зупинилися на проблемі заборгованості мешканців за комунальні послуги, яка становить 27 млн 842 тисячі гривень. Йшлося про те, що такий рівень заборгованості може призвести до відключень електроенергії, а навіть виводу з ладу обладнання. 

Варто зауважити, що у зв’язку з оголошеним карантином в обленерго  розробили ряд заходів, щоб захистити клієнтів та працівників компанії від поширення коронавірусу та забезпечити якісне обслуговування в умовах дистанційної комунікації.

Разом з тим, компанія надає життєво важливі послуги для побутових і юридичних клієнтів, включаючи медичні установи. Тому її співробітники продовжують робити все можливе для стабільної та безперебійної роботи системи електропостачання.

Як зазначалося, на період карантину співробітники і енергетичних, і комунальних підприємств забезпечені особистими засобами захисту.

Ярослав Матвійчук наголосив, що тільки своєчасно розпочатий та якісно виконаний весь комплекс заходів з підготовки до опалювального періоду може гарантувати стабільну роботу з мінімальною кількістю аварійних ситуацій у осінньо-зимовий період.

Читайте також: «З дотриманням усіх карантинних заходів потрібно дати бізнесу працювати», – Ярослав Матвійчук

1



 

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024