Про комфорт, послуги та електронні черги нового ЦНАПу

10 Квітня 2017, 15:30
10568

Майже півроку тривав капітальний ремонт приміщення Володимир-Волинського Центру надання адміністративних послуг, на облаштування якого було витрачено більше мільйона гривень.

До того він займав лише перший поверх, і ділив його з іншою установою. Тепер це - сучасний модернізований центр, де громадяни міста та району отримуватимуть цілий спектр послуг, які діятимуть за принципом єдиного вікна.

Штат центру є невеликим і налічує шість працівників: п’ять адміністраторів та директор Алла Троць.

Як зазначила сама очільниця, умови, у яких працюватимуть спеціалісти, є не тільки зручними і комфортними, а й значно спрощують роботу. Так, наприклад, зонування приміщення дає локальний захист адміністратору і можливість сконцентрувати увагу на клієнта.

Однак, хотілося б, щоб і самі клієнти з розумінням ставились до працівників центру. Оскільки дехто з них сприймає їх як «універсальних солдат», котрі повинні миттю вирішити їхні питання. І на усі намагання пояснити з точки зору законності, що такі справи не вирішуються за одну мить, у відповідь лише обурення.

Нововведеннями, які значно поліпшать якість надання адміністративних послуг і які планують запровадити, стануть електронний документообіг та електронна черга. Остання дозволить записатися на прийом за допомогою мережі Інтернет на веб-сторінці установи і допоможе ефективно розподіляти потік людей серед адміністраторів. А ще економитиме час відвідувачів і дисциплінуватиме їх.

Серед 130 адмінпослуг, які надаватимуться у ЦНАПі – реєстрація прав на нерухоме майно незалежно від територіальної приналежності, приватизація квартир. У планах - видача закордонних паспортів, реєстрація громадян, видача свідоцтв новонародженим та оформлення матеріальної допомоги, передбаченої при народженні дитини тощо.

Загалом, робочий простір ЦНАПу поділятиметься на фронт-офіси, де відбуватиметься прийом громадян та бек-офіси, де опрацьовуватимуться документи та готуватимуться рішення по заявах громадян.

На першому поверсі для зручності клієнтів діятимуть банківські послуги. Крім того, тут подбали і про людей з особливими потребами, спорудивши зручні пандуси. Не забули і про малечу, облаштувавши для неї дитячий куточок, і навіть передбачили сповивальний стіл для немовлят.

Наразі у приміщенні ЦНАПу завершуються технічні роботи, але його працівники вже приймають перших клієнтів.

Урочисте відкриття установи заплановане на третій день Великодних свят.





 

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024