Перевізники Володимира просять підняти плату за проїзд

27 Січня 2021, 16:00
Маршрутки у Володимирі 2861
Маршрутки у Володимирі

У Володимирі-Волинському відбулася нарада з місцевими перевізниками. 

На робочій зустрічі говорили про пільгові перевезення, про можливість підвищення якості перевезень та придбання для міста двох автобусів, інформує БУГ.

За словами міського голови Ігоря Пальонки, вирішили зібрати нараду, бо слід розв'язати питання укладання договорів з перевізниками про пільгові перевезення, є велика кількість нарікань від мешканців громади щодо якості перевезень і обговорити зміну маршрутів, адже територія громади збільшилася, є потреба у довезенні мешканців сіл.

У 2020 році, за словами начальника управління соцзахисту Олександра Смикалюка, було заплановано 835 тисяч гривень на компенсацію пільгових перевезень у місті. Оскільки був карантин, коштів витрачено менше – 465 тисяч гривень.

Уклали договір на рейси чотирьох маршрутів (14, 14А, 10, 21) з одним власником Михайлом Тищуком.

Кошти у сумі 835 тисяч на пільгові перевезення передбачені й цьогоріч. Очільник звернувся поцікавився у місцевих перевізників (їх є 4), чи хочуть та чи можуть вони здійснювати пільгові рейси.

Василь Собчук, власник маршруту №8 (вул. Поліської Січі – Устилузька) зауважив, що він може здійснювати два пільгові рейси в день.

Також говорили про зміну маршрутів, щоб довозити мешканців сіл громади.  Всього у Володимирі-Волинському існує 11 маршрутів, які обслуговують 4 перевізники. Вони обслуговують тільки місто. Водночас у селах громади мешкає багато людей, які щодня добираються до міста на роботу. Раніше вони могли розраховувати на автобуси перевізника «Веснянка», з яким укладали договір в області, але люди скаржаться на якість перевезень. Останнім часом часто зриваються рейси, людям немає чим доїжджати додому. Тому керівництво громади підготує лист до влади області з проханням розірвати договір з перевізником.

Місцевим перевізникам запропонували підкоригувати свої маршрути та вивчити пасажиропотік спільно з міськими управліннями, щоб надавати послуги з перевезення також і мешканцям сіл.

Пропозиції щодо необхідності довезення громадян повинні надати старости громади. За тиждень напрацюють необхідні маршрути.

У відповідь на запитання про те, чому зросла кількість скарг на якість перевезень, власники маршрутів говорили про те, що займатися перевезеннями наразі нерентабельно. Зважаючи на те, що введений карантин, пасажиропотік зменшився. На деякі рейси буває кілька людей. Кажуть, дуже важко працювати над якістю, якщо перевізник сам за свої кошти повинен інколи заправити маршрутку. До того ж, тепер водій бере тільки «сидячих», коли раніше на рейс міг набрати вдвічі, а то і втричі більше людей.

За словами начальника управління ЖКГ Віктора Фіщука, «своєрідну рентабельність покаже час». Так за кілька років у місті вже зникли певні маршрути і скорочені оборотні рейси. Залишилося 4 перевізники, які працюють на території міста.

«Ми працюємо з ними на засадах «будь ласка». Конкуренції, як такої, немає. Вони чітко знають, хто який маршрут обслуговує, і ніхто нікому не заважає. Але тенденція іде до скорочення. На час карантину перевізникам довелося скорочувати водіїв, а інколи й самим сідати за кермо. Крім того, з поліцією слідкували за тим, аби вони дотримувалися усіх карантинних норм, а, коли громадський транспорт був заборонений – слідкували, аби маршрутки не виходили в рейс. Це і розслабило перевізників.  Проте тепер на зриви маршрутів стараємося реагувати оперативно, перевізники дослухаються», – зазначив начальник управління.

Купити новий автобус за ті гроші, що заробляють сьогодні перевізники, вони не в змозі. Вихід, говорять, один – підняти ціну проїзду.

Як розповіла керівник управління економіки Оксана Субицька тариф на рівні 5 гривень залишається обґрунтованим. Згідно з показниками, що його формують, він не повинен підвищуватися. Коли тариф на перевезення формували, а це був 2019 рік, були значно вищі ціни на пальне і сьогодні це здешевшання компенсує підвищення оплати праці та інші фактори.

Міський голова зазначив, що в нинішніх умовах підіймати ціну за проїзд не можна.

Натомість міський голова запропонував закупити для здійснення перевезень у місті два автобуси, щоб закрити проблемні маршрути.

Щодо переданих Володимиру у 2014 році трьох німецьких автобусів, як гуманітарну допомогу, то, сказав Фіщук, жоден з них не функціонує. Для відновлення і ремонту потрібні великі кошти, а запчастин для ремонту в Україні немає, за кордоном вже їх не виготовляють. Списати автобуси на металолом – не мають права, бо це гуманітарна допомога, тому вона залишаються стояти на території КП «Полігон».

До 1 лютого у міській раді очікують на пропозиції щодо укладання договорів на пільгові перевезення. До кінця місяця також створять комісію по контролю якості пільгових перевезень.

Читайте також: У Володимирі – чергова аварія на водомережах, люди сидять без води

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024