Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Під час конкурсу
Під час конкурсу

У міськраді Володимира – чотири нових начальники. ФОТО

17:30 19.04.2021
878

У Володимир-Волинській міській раді 19 квітня відбулися конкурси на заміщення чотирьох вакантних посад.

На офіційній сторінці Володимир-Волинської громади у фейсбуці оприлюднили прізвища переможців конкурсу.

Відтак, у конкурсі на заміщення вакантної посади начальника управління бюджету і фінансів виявило бажання взяти участь троє претендентів. Перемогу ж в конкурсі отримала Оксана Субицька.

Довідково:

Оксана Мирославівна Субицька народилася 22грудня 1975 року. Освіту здобула у Луцькому державному технічному університеті за спеціальністю «Економіка підприємства».

Трудова діяльність:

липень 1999р. – жовтень 2000р. спеціаліст по призначенню та виплаті допомог управління соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради ;

жовтень 2000р.- квітень 2002р.- інспектор (експерт) з праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

квітень 2002р.-листопад 2003р.- спеціаліст з питань праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

листопад 2003 р. – січень 2004р.- заступник головного бухгалтера відділу субсидій управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

січень 2004р. – березень 2006 р.- завідуюча відділом персоніфікованого обліку осіб, що мають право на пільги управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

березень 2006 р.- липень 2007 р.- начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

липень 2007 р. – липень 2009р. – головний спеціаліст управління економіки виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

липень 2009 р. – березень 2004 р. – заступник начальника управління економіки виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;

березень 2014 р.- грудень 2015р. – начальник управління економіки виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;.

грудень 2015р.- по даний час – начальник управління економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради.

На конкурс на заміщення вакантної посади начальника управління інфраструктури документи подали два претенденти.
За результатами конкурсу обоє кандидатів набрали однакову кількість балів. Після обговорення комісія шляхом проведення додаткового голосування прийняла рішення рекомендувати міському голові на цю посаду Ігоря Возного.

Довідково:

Ігор Петрович Возний народився 3 лютого 1970 року. Освіту здобув у Камянець-Подільському будівельному технікумі за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво», за такою ж спеціальністю навчався у Львівському державному аграрному університеті, а також здобув економічну освіту.

Досвід роботи:

чотири роки досвіду роботи на підприємствах будівельної галузі;
десять років досвіду роботи органах внутрішніх справ та податкової міліції;
14 років досвіду роботи, державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду у сфері будівництва.

Дві особи виявили бажання подати документи на конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу капітального будівництва управління інфраструктури.
Згідно з рішенням комісії на дану посаду рекомендуватимуть призначити Анну Рубанову.

Довідково:

Ганна Сергіївна Рубанова народилася 13 червня 1984 року. Освіту здобула у Національному університеті «Львівська політехніка» за спеціальністю «Будівництво», в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» здобула кваліфікаційний рівень з будівництва (спеціалізація «Теплопостачання та вентиляція»).

Досвід роботи:

лютий 2009 р. – травень 2011 р. – КП «Нововолинськтеплокомуненерго» на посаді контролера якості послуг;
липень 2011 р. – серпень 2012 р. – ПАТ «Волиньгаз», слюсар з експлуатації та ремонту підземних газопроводів другого розряду;
травень 2011 р. – липень 2011 р. – ПАТ «Волиньгаз», інженер з охорони праці;
серпень 2012 р. – квітень 2016 р. – Володимир-Волинське підприємство теплових мереж «Володимир-Волинськтеплокомуненерго», інженер паливно-енергетичних ресурсів;
квітень 2016 р. – квітень 2017 р. – директор Володимир-Волинського підприємства теплових мереж «Володимир-Волинськтеплокомуненерго»;
травень 2017 р. – липень 2017 р. – Володимир-Волинське підприємство теплових мереж «Володимир-Волинськтеплокомуненерго», заступник директора з питань паливно-енергетичних ресурсів;
липень 2017 р. – січень 2020 р. – ТзОВ «Енергозбереження Волинь», головний інженер;
з листопада 2020 року по даний час – ТзОВ «Українська Будівельно-монтажна компанія «Захід», директор .

Останніми усну співбесіду проходили кандидати на посаду начальника відділу комунальної власності управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів. На посаду претендували двоє осіб.
У результаті – члени комісії рекомендуватимуть очільнику громади призначити на посаду начальника відділу Ларису Процьку.

Довідково:

Лариса Степанівна Процька народилася 28 квітня 1971 року. Освіту здобула у Волинському державному університеті на педагогічному факультеті та в Луцькому державному технічному університеті за спеціальністю “Бухгалтер-економіст”.

Досвід роботи:

січень 2005 р. – червень 2006 р. – спеціаліст І категорії відділу управління майном міської комунальної власності виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;
червень 2006 р. – січень 2009 р. – головний спеціаліст відділу управління майнових і земельних ресурсів виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;
січень 2009 р. – грудень 2010 р. – заступник начальника управління ЖКГіБ – завідувач відділу комунального житла і майнових ресурсів;
січень 2011 р. – по даний час – начальник відділу майнових і земельних ресурсів виконавчого комітету міської ради Володимир-Волинської міської ради.

Перша частина конкурсу – письмовий іспит на знання законодавства України, який усі претенденти здавали одночасно.
Після аналізу робіт та виставлення оцінок за результатами, розпочались усні співбесіди. Особам, які претендували на посаду начальників управлінь, необхідно було представити власне бачення розвитку структурного підрозділу.

За результатами конкурсів комісія рекомендуватиме міському голові призначити переможців на відповідні посади.

Читайте також: Перші 100 днів Володимир-Волинської громади: якими вони були і що далі







Загрузка...
Коментарі
Загрузка...
8 травня
Сьогодні
Вчора
06.05.2021
05.05.2021
04.05.2021
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю