МКІП презентувало айдентику до святкування 30-ї річниці Незалежності України
До Дня незалежності за координації Міністерства культури та інформаційної політики України підготували концепцію єдиної візуальної символіки свята. В її основі покладена ідея бачення Незалежності як мрії, досягнення якої прагнули багато поколінь українців.
Про це повідомляє пресслужба МКІП.
Графічнц візуалізацію комплексу образів реалізували у вигляді калейдоскопічних квіткових орнаментів, які формуються із зображень, фотографій, символів, та стають основою динамічної айдентики, що розквітає, як сама країна. Айдентика розроблена креативною агенцією «Провід».
Як повідомляється, «Ти у мене єдина» – основний лейтмотив проекту. Це слоган, який є певним універсальним зверненням до країни, квітки, Незалежності, нації.
Квітка – образ, що розкриває ідею держави. Вона росте та квітне, поєднуючи у собі розмаїття символів. Квітка є одним з найдавніших символів в орнаментально-знаковій культурі України. Її походження прослідковується ще з епохи енеоліту, а різні інтерпретації цього зображення зустрічаються в місцевих орнаментах по всій Україні.
Квітка є центральним елементом Петриківського розпису. Це і є зрозумілим та універсальним символом для усіх, що об'єднує країну. Тож, до Дня Незалежності була створена власна версія цього сакрального зображення: квітка, яка буде формуватися образами сучасних досягнень.
«Незалежність закладена у кров українців. І у XV, і у XX столітті, і набагато раніше. Наразі це вже кредо, що міцно вписане у нашу ДНК. Скільки б не було спроб зламати нашу волю – цей наратив незмінний. До ювілейної дати – 30-річчя з Дня Незалежності необхідно виважено підійти як до підготовки заходів, так і до створення айдентики. Адже айдентика — спосіб візуально відобразити, що ми всі різні. Але незважаючи ні на що: єдині, самостійні та унікальні», – зауважив міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко.
Крім того, кожна область України матиме свою унікальну квітку-логотип з графічними елементами та кольоровою гамою прапорів цього регіону, а також квіти-символи сфер діяльності, як то: медицина, будівництво, наука, цифрові технології, виробництво.
Додатково передбачили й спрощену форму логотипу для використання на маленьких форматах, а також для друкованих або вишитих логотипах.
Читайте також: Укрпошта представила марки із фрагментами вишивки Рівненської області
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром