Працівники володимирської автостанції вражають своїм непрофесіоналізмом та хамовитістю, - городяни
Користувачі соціальних мереж знову скаржаться на працівників Володимир-Волинської автостанції.
Цього разу, приводом для непорозумінь став куплений за всіма правилами квиток у касі попереднього продажу. Проте, навіть це завадило юній володимирчанці вчасно виїхати у потрібному напрямку.
Про цей випадок на своїй сторінці у Фейсбук написала мешканка Володимира-Волинського Інна Кожемяко.
«Касири Володимир-Волинської автостанції вражають своїм непрофесіоналізмом та хамовитістю. Сьогодні моя донька не могла сісти в автобус до Варшави по квитку, який придбала в касі попереднього продажу, так як виявилося, що касир продав зайвий квиток (продала і забула внести в шляховий лист, при тому як вияснилось мала право продати тільки на цей рейс 2 квиточки, а продала 3).
При посадці виявилося, що місць немає. Добре, що був власник автобуса, який почав шукати вихід, дочекався слідуючого автобуса на Варшаву (пощастило, що різниця була у 15 хв. ). Місця були, лишилось тільки обміняти квиток (пішов в касу, про це ж повідомив касира). І що ви думаєте, легко це було зробити???? При сварці в пів години, ледве вдалося обміняти квиток на інший автобус. Зібралась група касирів (3 людини), ображали, кричали, спілкувались ненормативною лексикою. Відповідь на питання одна - МОЖЕТЕ ЗДАТИ КВИТОК, ЯКЩО ЩОСЬ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ! Замість вибачень.
ШАНОВНИЙ ПАНЕ ДИРЕКТОР АВТОСТАНЦІЇ, НЕВЖЕ ВАМ ПОДОБАЄТЬСЯ ЯК ВАШІ ПІДЛЕГЛІ ОПУСКАЮТЬ ВАШ ІМІДЖ?» - йдеться у дописі.
Як пояснила в приватній розмові пані Інна, купували квиток 6 січня 2018 року, а їхала донька 9 січня.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі