Працівники володимирської автостанції вражають своїм непрофесіоналізмом та хамовитістю, - городяни

10 Січня 2018, 16:45
7308

Користувачі соціальних мереж знову скаржаться на працівників Володимир-Волинської автостанції.

Цього разу, приводом для непорозумінь став куплений за всіма правилами квиток у касі попереднього продажу. Проте, навіть це завадило юній володимирчанці вчасно виїхати у потрібному напрямку. 

Про цей випадок на своїй сторінці у Фейсбук написала мешканка Володимира-Волинського Інна Кожемяко.

«Касири Володимир-Волинської автостанції вражають своїм непрофесіоналізмом та хамовитістю. Сьогодні моя донька не могла сісти в автобус до Варшави по квитку, який придбала в касі попереднього продажу, так як виявилося, що касир продав зайвий квиток (продала і забула внести в шляховий лист, при тому як вияснилось мала право продати тільки на цей рейс 2 квиточки, а продала 3).

При посадці виявилося, що місць немає. Добре, що був власник автобуса, який почав шукати вихід, дочекався слідуючого автобуса на Варшаву (пощастило, що різниця була у 15 хв. ). Місця були, лишилось тільки обміняти квиток (пішов в касу, про це ж  повідомив касира). І що ви думаєте, легко це було зробити???? При сварці в пів години, ледве вдалося обміняти квиток на інший автобус. Зібралась група касирів (3 людини), ображали, кричали, спілкувались ненормативною лексикою. Відповідь на питання одна - МОЖЕТЕ ЗДАТИ КВИТОК, ЯКЩО ЩОСЬ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ! Замість вибачень.

ШАНОВНИЙ ПАНЕ ДИРЕКТОР АВТОСТАНЦІЇ, НЕВЖЕ ВАМ ПОДОБАЄТЬСЯ ЯК ВАШІ ПІДЛЕГЛІ ОПУСКАЮТЬ ВАШ ІМІДЖ?» - йдеться у дописі.

Як пояснила в приватній розмові пані Інна, купували квиток 6 січня 2018 року, а їхала донька  9 січня.


 

 

Коментарі
10 Січня 2018, 20:11
Користуюсь послугами перевiзникiв не один раз на тиждень,але такого хамства як на автостанцii у Володимирi-Волинському не зустрiчала!!! Цi так званi "контролери" якi крiм ненормативноi лексики нiчого незнають вже ДIСТАЛИ!!! Кожна друга то ще й з перегаром !!! Штовхаються !!! Особисто в мене такий був випадок ,що я впала пiд колесо автобуса!! Але виникаэ одне запитання: - Що це за професiя яку оплачуэ наскiльки я розумiю держава????
10 Січня 2018, 23:49
я теж просто в шоці з їхнього хамства.<br/>і там не тільки контролери з перегаром..там і начальник такий як вони.<br/>ніде немає управи на цих людищь.
11 Січня 2018, 00:33
Я<br/><br/>кий шофер платить контролерам,то вини закривають очi.
11 Січня 2018, 18:22
Ще ні разу з цієї автостанції не виїхала нормально!!! То квиток не на той рейс, то квиток продали,а автобус поїхав! При розбиранні тих чи інших непорозумілих ситуацій чуєш у свій адрес лише ХАМСТВО!!!!!
11 Січня 2018, 22:11
Рідко буваю на цій автостанції, але також доброго слова неможу сказати.Спілкуватись невміють як касири так і контролери одне хамство.
12 Січня 2018, 18:29
так,мала проблеми з тими невігласами
12 Січня 2018, 22:58
хотивби почути думку мера про ситуацию
13 Січня 2018, 11:37
Та в них навіть запитати нічого неможна, одразу ж кидаються, як касири, так і контролери..... <br/>Хами , нелюди, сволота
13 Січня 2018, 11:42
Одного разу була свідком неприємної ситуації. <br/>Старенькому дідусеві стало зле(напевно, щось з серцем) то контролер замість Того, щоб до нього підійти, допомогти, хочаб викликати швидку, обізвала його ,,алкашом,, і ще сказала,, пити меньше треба,, ... Погань така.
13 Січня 2018, 11:47
А сама контролерша, доречі, далеко не огірочок була...
Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024