В нас такоє не «ходить», або Що чекає володимирчан, які купують квитки через Інтернет

01 Серпня 2018, 13:47
Автостанція Володимир-Волинський 3920
Автостанція Володимир-Волинський

В редакцію Район.Володимир-Волинський звернулося кілька городян із однією і тею ж проблемою. Придбавши квиток в певному напрямку через мережу Інтернет, люди не можуть ним скористатися, бо контролери навідріз відмовляються пускати з цими квитками пасажирів до салону автобуса.

Перший випадок трапився ще навесні. Тоді мама випроводжала доньку у Варшаву. Квиток був куплений через Інтернет, видрукуваний, все як годиться. Проте, контролер на місцевому автовокзалі сказала, що «в нас такоє не ходить…». Дитина мусила їхати до Луцька, аби звідти сісти в потрібному напрямку. Звісно, з додатковими витратами.

Аналогічний випадок трапився кілька днів тому.

Мешканка Володимир-Волинського району їхала в напрямку столиці і теж придбала квиток через Всесвітню мережу.

Дочка придбала квиток через Інтернет, оплатили, роздрукували цей квиток з вказаним місцем, все як годиться… Проте, коли вона збиралася заходити в автобус, то контролер пропустила її, але водію повідомила, що буде складати акт про порушення, і йому буде накладено штраф у сумі 500 гривень. На що водій сказав, що йому ці проблеми ні до чого і попросив, аби дочка вийшла з автобуса. Нас це обурило. Як так!!! З Києва до Володимира таких проблем не виникало ніколи. Я запитала у контролера: «Чому?» На що вона відповіла: «Такий закон!» Мене зацікавило, який це закон, ким писаний, і чому тільки у нас у Володимирі такі проблеми . На що вона відповіла: «Не лише у нас, ще у Львові».

Ось скажіть, як так, уже вся країна користується онлайн послугами, а в нас як при Союзі? І для чого погрожувати водію, який їде в досить далеку дорогу. Де людяність, повага. Дочка змушена була перейти на іншу сторону автостанції, там сісти в автобус, щоб водій не мав проблем, - пише пані Вікторія.

Додамо, що в обох випадках квитки були придбані через онлайн-сервіс Busfor.ua.

Ще після першого випадку Район.Володимир-Волинський попросив прокоментувати ситуацію диспетчера автовокзалу.

З’ясувалось, що з такими проблемами зіштовхуються майже всі, хто придбав квитки через Busfor.ua. Як повідомили на автостанції, вони з ними не співпрацюють і навіть обіцяли вивісити відповідне оголошення. Проте, як повідомляють наші дописувачі, жодного оголошення наразі немає.

Коментар
30/03/2024 Субота
30.03.2024
29.03.2024