Скандал на автостанції Володимира: в автобус не пустили іноземця з електронним квитком

16 Жовтня 2018, 16:22
Скандал на волинській автостанції: в автобус не пустили іноземця з електронним квитком 7388
Скандал на волинській автостанції: в автобус не пустили іноземця з електронним квитком

На автовокзалі Володимира-Волинського водіям забороняють брати пасажирів, які купили квитки в Інтернеті.

Про це «Першому» розповів директор автостанції Анатолій Лах.

Нагадаємо, на Володимир-Волинській автостанції виник конфлікт між водієм, контролером та пасажиром, який купив квиток через Інтернет.

Про це у Фейсбуці написав Володимир Музиченко.

«13.10.2018р. мені довелось проводжати гостя із США - дуже поважну людину, яка мала їхати рейсом Заліщики-Варшава із Володимира-Волинського до Любліна (звідти далі - літаком). Людина, котра не володіє ні російською, ні українською мовою», - розповідає чоловік.

З його слів, в квитку було зазначено час і місце відправлення – 15:25 від зупинки громадського транспорту біля магазину «Копійочка».

«Дорогою я вирішив узгодити з оператором ситуацію, зателефонувавши за вказаним на квитку номером. Оператор підтвердив посадку на вказаній зупинці. Через 3-5 хвилин оператор зателефонував і повідомив, що автобус вже проїхав зупинку і зупинився на автостанції. Ми були змушені йти з речами на автостанцію, де біля автобусу нас зустрів водій. Він почав хамити нам в присутності великої кількості людей на посадочній платформі. Кричав на нас, звинуватив у всіх бідах України… Присутня при цьому контролер автостанції заявила: «Я не дозволю посадку! Ви брали квиток в інтернеті, то в інтернеті і сідайте!» - розповідає Володимир Музиченко.

Він каже, що після конфлікту пасажиру таки вдалось потрапити в автобус.

На автостанції підтверджують, що не дозволяють брати пасажирів з електронними квитками.

 

«Якщо взяли квиток в інтернеті, то і сідайте десь в Інтернеті. Ми госпрозрахункове підприємство, ледве-ледве кінці з кінцями зводимо, а такий пасажир нічого нам не платить... Якби той, що продає квитки через інтернет, заключив з нами угоду, щоб певний відсоток нам надходив, ніяких проблем би не було. А так в нас є Луцьк, який дивиться в камери (Володимир-Волинська автостанція підпорядковується Волинському обласному підприємству автобусних станцій, - ред). Як тільки ми пускаємо когось без нашого білета – зразу ми получаємо. А перевізник нам платить тільки за ту кількість квитків, яку ми продали. Хоча по закону він повинен платити за те, що заїхав на автостанцію і взяв пасажира. До абсурду дійшов той інтернет. Наші АТП в інтернеті квитки до Києва продають дешевше, ніж в касі автостанції»», - наголошує Анатолій Лах.

Нагадаємо, це вже не перший випадок на володимирській автостанції, коли пасажири, які купували квитки через Інтернет, не могли виїхати в потрібному напрямку.

Наприклад, подібний випадок трапився ще навесні. Тоді мама випроводжала доньку у Варшаву. Квиток був куплений через Інтернет, видрукуваний, все як годиться. Проте, контролер на місцевому автовокзалі сказала, що «в нас такоє не ходить…». Дитина мусила їхати до Луцька, аби звідти сісти в потрібному напрямку. Звісно, з додатковими витратами.

Аналогічний випадок повторився у серпні цього року. Мешканка Володимир-Волинського району їхала в напрямку столиці і теж придбала квиток через Всесвітню мережу.

Коментарі
17 Жовтня 2018, 00:36
Той Лах, просто чмо болотне. І персонал такий самий підібрав.
17 Жовтня 2018, 13:08
Контролерки там - хамки! Можуть і матом. Часто їжджу у Володимир-Волинський і з нього і любим способом стараюся оминути посадку на платформах автостанції.
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024