«Як вічний черговий по місту», – Володимир Собіпан про рік роботи директором комунального підприємства

28 Квітня 2022, 11:35
Директор КП «Полігон» Володимир Собіпан 2736
Директор КП «Полігон» Володимир Собіпан

Комунальне господарство – складна і важлива галузь. Від того, наскільки злагоджено вона працює, залежить розвиток громади, якість проживання у ній, зрештою, картинка, яку бачать мешканці та гості Володимира.

Навесні 2021 року одне з найбільших комунальних підприємств міста очолив Володимир Собіпан. За цей час колектив підприємства чимало зробив у плані благоустрою Володимира та населених пунктів громади. Детальніше про здобутки і проблеми в роботі підприємства – в розмові з директором КП «Полігон» Володимиром Собіпаном.

– За майже рік роботи на посаді директора КП «Полігон» ви вже встигли зрозуміти специфіку своєї роботи?

– Вже за якихось пару місяців стало добре зрозуміло, що директор КП «Полігон» – це як вічний черговий по місту. Новий день, нові завдання та новий обсяг робіт.

– Як Вам працюється у колективі комунальників?

– Як відомо, люди праці – небагатослівні. Зібралися зранку, обговорили проблеми, намітили обсяг робіт і розійшлися по своїх робочих місцях. Мені це подобається. Менше мови, більше реальних справ.

Хочу сказати, що колектив КП «Полігон» – працьовита команда однодумців і майстрів своєї справи, кожного з яких я дуже ціную та поважаю. Недарма кажуть: якщо хочеш, аби люди добре ставились до тебе, стався так само і ти до них. Слід розуміти, що без надійного колективу нічого не вийде навіть у найдосвідченішого керівника.

– Які питання зараз головні на порядку денному керівника КП «Полігон»?

– Роботи з благоустрою, прибирання кладовищ до Провідної неділі. Продовжуємо роботи з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території міської громади.

Наразі дуже в пригоді нам став подрібнювач гілок, придбаний за кошти міського бюджету.

Також приводимо до ладу автошляхи, вулиці, парки та сквери у місті.

– Як минула для підприємства цьогорічна зима? Важкою вона була для комунальників?

– Цьогоріч зима прийшла за розкладом і вже на початку грудня громаду вкрили рясні снігопади. Спецтехніка підприємства була готова до таких викликів природи, дуже допомогла нова техніка, якою поповнився наш автопарк.

Нагадаю, що восени 2021 року наше підприємство поповнило свій автопарк автомобілем з поворотним відвалом та піскорозкидальним обладнанням на базі самоскида МАЗ-5550 СЗ. Автомобіль вартістю 2,2 мільйона гривень (з ПДВ) придбали за гроші міської громади. 

Нове авто допомогло комунальникам оперативно розчищати вулиці міста від снігових заметів та посипати дороги піщано-сольовою сумішшю.

З початку введення в країні воєнного стану, автомобіль вилучили на потреби Збройних сил України.

На початку лютого важко було нашим двірникам, бо сніг, відлига, морози щодня додавали все більше роботи. Тоді наші працівники тимчасово переобладнали тракторець, який чистить від снігу пішохідні доріжки на території міста, невеличкою посипачкою. 

Після цього техніка не лише очищала доріжки, але й посипала їх протиожеледною сумішшю, що значно полегшило роботу двірникам КП «Полігон».

– Комунальників та владу критикують найбільше. Як реагуєте на критику?

– Нормально, якщо критика конструктивна. Я розумію, що комунальна сфера – це така галузь, де на вдячність сподіватись не варто. Одне скажу, що оцінку роботи комунальних служб повинні давати люди. І то не всі. Бо є такі, що свідомо забруднюють місто, порушують правила благоустрою, а потім нарікають на роботу комунальників.

Хто хоч раз мав найменшу цікавість і вникав у нашу роботу, той ніколи не буде зайвий раз нарікати. Є різні ситуації й обставини.

Я завжди говорю: комунальники працюють, але й вони не всесильні! Для прикладу візьмемо ситуацію зі стихійними сміттєзвалищами у місті. Щороку їх навесні ліквідовують, а через деякий час вони з’являються знову і знову. 

Це ж не бур’ян, який виростає сам по собі! Це негативний слід життєдіяльності людини. У цьому випадку мешканців Володимира і прилеглих громад, бо сумніваюся, що сміття нам везуть з Нововолинська чи Луцька.

Хочу зазначити, що кількість появи нових стихійних звалищ таки зменшилась. Вони є, вони ніде не поділися, але у порівнянні з попередніми роками їх значно менше. Думаю, це результат спільних зусиль комунальників та громади. А до тих порушників, хто не хоче дотримуватися загальних вимог, ми пробуємо застосовувати адміністративні заходи відповідно до чинного законодавства та Правил благоустрою.

Сьогодні в нашому автопарку є така техніка, яка годиться лише, як експонат для музею. Вже й запчастин до такої техніки немає. Але ми працюємо, виходимо з положення. За підтримки міського голови та депутатів міської ради помаленьку оновлюємо автопарк «Полігону».

– Щодо договорів на вивіз твердих побутових відходів. Раніше володимирчани не досить активно їх укладали. Як ситуація складається сьогодні?

– Кількість укладених, або ж переукладених договорів зростає. Інспектори КП «Полігон» проводять роз’яснювальну роботу з населенням. Але, на жаль, є мешканці, які з різних причин не укладають договори, мотивуючи тим, що вони не користуються послугою вивозу сміття. 

Але ж ви розумієте, що сьогодні кожна людина щодня продукує певну кількість сміття. І куди вони його дівають? Де утилізовують, куди вивозять? Сумніваюся, що це робиться цивілізованим методом. 

Більшість з таких недобросовісних мешканців, як правило, виносять сміття потайки і залишають його, наприклад, обабіч доріг, біля смітників, які встановлені в громадських місцях, іноді й взагалі в парках та лісосмугах.

– Як налагоджуєте комунікацію з мешканцями громади?

– Я вже не раз говорив, що ми працюємо по принципу: чим раніше на підприємстві будуть знати про проблему, тим оперативніше ми зможемо її вирішити. Для вдалої комунікації з володимирчанами ми використовуємо соцмережі, пряме спілкування, телефонні та письмові звернення.   

Тож, якщо на вашій вулиці не забрали сміття, або ж не прибрано, не працює вуличне освітлення, або ж освітлення вмикається невчасно, просимо повідомляти про це диспетчеру за телефоном 0978717612.

Також можна написати на електронну адресу [email protected], або ж залишати повідомлення на сторінці Комунальне підприємство «Полігон» у фейсбуці https://www.facebook.com/poligonvv, інстаграмі @poligon.vv. та в telegram-каналі – https://t.me/kppoligonvv.

Дякую споживачам підприємства, які попри такі важки часи в країні, вчасно сплачують за надані підприємством послуги. Нині слід розуміти, що оплата комунальних послуг – це реальна допомога державі під час війни.

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024