Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Володимир: у виконавчому комітеті міської ради – вакантні посади

16:00 27.11.2019
862

У Володимирі-Волинському оголошено конкурс на заміщення вакантних посад: головного спеціаліста відділу майнових і земельних ресурсів виконавчого комітету міської ради та адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради

Про це інформує офіційний сайт міста.

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу майнових і земельних ресурсів виконавчого комітету міської ради:

– вища освіта відповідного професійного рівня;

– досконале володіння комп’ютером;

– стаж роботи за фахом не менше одного року.

Заяви для участі в конкурсі приймаються протягом місяця з дня опублікування оголошення.

До заяви додаються:

– попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;

– заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– автобіографія;
– 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту;
– відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї (електронна декларація);
– копія паспорта громадянина України;
– копія військового квитка (при наявності);
– копія картки фізичної особи – платника податків;
– письмова згода на обробку та використання персональних даних.
Кандидати на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.

Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 2 (тел. 3-57-28). Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там само.

Вимоги до кандидатів на посаду адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради:

– вища освіта відповідного професійного рівня;

– досконале володіння комп’ютером;

– стаж роботи за фахом не менше одного року.

Заяви для участі в конкурсі приймаються протягом місяця з дня опублікування оголошення.

До заяви додаються:

– попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції» щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;

– заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– автобіографія;
– 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту;
– відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї (електронна декларація);
– копія паспорта громадянина України;
– копія військового квитка (при наявності);
– копія картки фізичної особи – платника податків;
– письмова згода на обробку та використання персональних даних.

Кандидати на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.

Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 2 (тел. 3-57-28). Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там само.

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
6 грудня
Сьогодні
Вчора
04.12.2019
03.12.2019
02.12.2019
01.12.2019
30.11.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин