Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

У Луцьку навчатимуть, як «лагідно» знайомити з брендами

10:54 12.11.2019
191

Зараз тема реклами, як ніколи актуальна, адже через надмірну гаджетизацію в людей розвивається така собі «сліпота» й дуже часто вони не помічають того, чи іншого меседжу. Про те, як правильно підібрати партнера для створення нативної реклами говоритимуть під час четвертого West Media Forum.

В наш час люди доволі байдуже, а часом навіть агресивно реагують на рекламні продукти. Вчені навіть вивели окреме поняття «банерна сліпота», яке означає, що зір просто відмовляється бачити ту, чи іншу картинку. Про те, як створити дійсно цікавий текст, який покращить впізнаваність бренду говоритимуть й під час West Media Forum, який відбудеться 29 листопада у «Андреналін Сіті».

Для підприємців важливо донести меседжі до своєї авдиторії, аби познайомити її з продуктом. Однак зараз це потрібно робити «лагідно». Так, реклама має бути не просто цікавою, аби спрацювати ефективно. До того ж варто правильно підбирати канал комунікації й робити якісний інформаційний продукт. Саме тому в тренді нативна реклама.

Тоді читач видання сприймає текст органічно, не нав’язливо, а власне ЗМІ, яке пропонує такий вид реклами, дає авдиторії не лише цікаву інформацію, а й змогу дізнатися про корисний продукт. Так, не обов’язково виносити назву компанії у заголовок, адже скоріш за все люди сприймуть це за рекламу, а відповідно не перейдуть за посиланням. Важливіше давати їм щось корисне, створюючи спеціальні проєкти з журналістами, які добре орієнтуються, що ж хоче їх читач.

Зокрема виступить Катерина Пекна, яка очолює pr-функцію компанії «Дмитрук», володіє досвідом створення проєктів з національними ЗМІ. Піарниця розповість про виведення локального бренду на національний рівень та роль нативної реклами в цьому. Так, саме її команда займалася презентацією на ринку нового для України продукту KABANOSY, а відповідно має чималий досвід по співпраці з медіа. Під час панельної дискусії, яка буде присвячена рекламі також виступлять керівниця нативних проєктів видання «Liga.net» Катерина Венжик та заступник директора з продажів інтернет-холдингу «Українська правда» Андрій Швайка.

Зареєструватися на форум можна на сайті. https://wmf.com.ua/west-media-forum-2019 Організатор заходу – видання «Бізнес.Район», генеральні партнери – «СІД медіа груп» та PMBA Бізнес-Академія.




Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
6 грудня
Сьогодні
Вчора
04.12.2019
03.12.2019
02.12.2019
01.12.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин